maandag 3 oktober 2011

The day after

ASCHWIN:

Blessures zijn soms wonderlijke dingen... Het vocht is geheel uit mijn linker knie verdwenen, zo lijkt het. Snap jij het nog? Ik niet! Je zou bijna concluderen dat het lopen van een halve marathon goed is om je blessure in het niets te laten oplossen...

Maar ik ga nieuwe problemen niet opzoeken. Vandaar dat ik ook de komende week minimaal zal trainen. Wel ben ik vandaag op mijn fiets naar het werk gereden. Lekker gevoel om met een klein verzetje in de zon op en neer te rijden. Dit komt de knie enkel maar ten goede immers.

Deze foto is nog genomen door de organisatie van de Singelloop tijdens de laatste 500 meter.

De volgende wedstrijd is volgende week zaterdag: de Clingse Bosloop. Een leuke wedstrijd door de mooie Clingse bossen over een afstand van 7,5 km. Ook Gijs en Pien zullen er aan de start verschijnen, maar dan wel op de 3 km-afstand.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Aschwin,

    Erg goed nieuws toch betreft je knie :-)
    Normaal gesproken loop ik komende zaterdag ook weer eens een wedstrijd. Helaas een kwakkelweekend achter de rug dus ff goed herstellen de komende dagen. Clingse bosloop gaat niet lukken vrees ik het zal de appelloop worden in Axel (8km) als ik terug fit ben.

    Geniet nog maar lekker wat van je goede prestatie van afgelopen weekend. Dat is ook altijd zeer prettig toch !!

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opmerkelijk! Stel je voor dat je niet zou hebben gelopen. Jij geen uitstekende prestatie en wij geen mooi verhaal. Take care.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft de hitte van afgelopen zondag het vocht verdampt? Rustig verder gaan zo, jammer je gemist te hebben in Breda.

    BeantwoordenVerwijderen