zondag 16 oktober 2011

Tijdwinst?

ASCHWIN:

Na gisteren het lichaam weer eens een opkikkertje te hebben gegeven tijdens een dagje sauna en wellness bij Thermae 2000 in Valkenswaard, liep ik vandaag in een volle oktoberzon een trainingsloop van 14 km. Heerlijk ontspannen gelopen met zonnebril en het zweet op het gezicht (zie foto hiernaast, genomen bij thuiskomst). Het oktoberweer blijft verrassen...

En het feit dat ik afgelopen vrijdag mijn bos krullen drastisch heb laten kortwieken bij de kapster, levert me volgens mensen in mijn omgeving zeker de nodige tijdwinst op bij de komende loopwedstrijdjes. Zó'n snel kapsel gaat me zonder twijfel PR's opleveren (zeggen ze...)!

4 opmerkingen:

  1. Hey Aschwin, Inderdaad een erg snel kapsel je huidige PR`s gaan ongetwijfeld sneuvelen. Was zeker een mooie oktoberdag vandaag, echt genieten !!

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh de wellness dat is ook alweer ff geleden bij mij, moet dringend nog 's plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou mooi zijn! Voor elke wedstrijd even naar de kapper. Aan de andere kant heeft het, lang geleden, voor Samson niet zo goed uitgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt helemaal kaalscheren dan hé

    BeantwoordenVerwijderen