woensdag 5 oktober 2011

Goed geluisterd

ASCHWIN:

Twee dagen van algehele rust heb ik mezelf gegeven na de 21 km van afgelopen zondag. Geen trainingen; enkel op maandag ben ik op en neer naar het werk gefietst.

Vandaag heb ik echter weer een korte looptraining uitgevoerd: een niet al te zware piramide-training van ongeveer 25 minuten. Oplopend van 11 km/u naar 15 km/u en weer terug naar 11 km/u. Deze training was bedoeld om een beetje los te lopen én even te testen hoe het voelt voor as. zaterdag om ongeveer een half uurtje te rennen (tijdens de Clingse Bosloop over een afstand van 7,5 km).

Dit traininkje verliep erg gemakkelijk en 'vloog' voorbij. Ik moest de neiging onderdrukken om niet langer dan een 25-tal minuten te lopen...
Maar ik heb vandaag goed naar mezelf geluisterd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten