maandag 17 oktober 2011

De Abeeltjes op tv?

ASCHWIN:

Afgelopen vrijdag werden we benaderd door de redactie van het televisieprogramma '5op2', dat dagelijks van maandag tot en met vrijdag wordt uitgezonden op Nederland 1. Voor de uitzending van vandaag (17 oktober) zochten ze gezinnen die het (gezamenlijk) sporten hoog in het vaandel dragen.
Na wat speurwerk op internet waren ze ook bij 'Sportfamilie van den Abeele' uitgekomen. Ze vroegen zich af of we tijdens hun live-uitzending met z'n viertjes wilden komen praten over dit onderwerp.
Op zich wel grappig natuurlijk, maar aangezien het programma in de middag wordt opgenomen en uitgezonden, heb ik hen toch even moeten uitleggen dat Zuiddorpe nét niet in de buurt van Hilversum ligt en het daardoor voor ons onmogelijk is om op korte termijn iets te regelen waardoor we op hun verzoek konden ingaan.

Nu heb ik vandaag de uitzending niet kunnen bekijken. Mogelijk komt het een dezer dagen via 'Uitzending Gemist' wel online. Toch eens even spieken wat ze van het programma gemaakt hebben (en of we teleurgesteld of juist blij moeten zijn dat we er niet aan hebben meegewerkt...!).

Hier de presentatoren van het televisieprogramma. Elke dag een andere presentator.


Wat ik wél heb gedaan vandaag, was een vroege intervaltraining. Reeds in de vroege ochtend stond ik op de loopband om het volgende programma te lopen: 6x 500m à 16 km/u, afgewisseld met 6x 500m 10 km/u. Hierdoor liep ik in een half uur een korte maar pittige training over een afstand van 6 km.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag de uitzending via UitzendingGemist teruggekeken en tot de conclusie gekomen dat het de rit naar Hilversum ZEKER niet waard zou zijn geweest. En dat kwam niet enkel door Catherine Keijl...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen goed progri dan? Daar gaat je tv-carrière ,)

    BeantwoordenVerwijderen