zondag 30 oktober 2011

Weer op vlak terrein

ASCHWIN:

Na mijn laatste paar looptrainingen in heuvelachtig terrein liep ik deze middag een duurloop van een dik uur over een afstand van 13,8 km op vlak terrein.

De eerste paar kilometer verliepen wat stroefjes vanwege een lichte stijfheid in de onderbenen (van de klim- en daaltrainingen van de afgelopen dagen), maar na een kwartiertje voelde alles weer goed.
De kilometers vlogen ook voorbij. Dit kwam mede door het feit dat ik Edwin de Jaeger in de polder tegen het lijf liep die toevallig ook bezig was met een soortgelijke training van ongeveer een uurtje. We liepen samen al kletsend de rest van het uur vol, waarbij de gemiddelde snelheid hoger uitkwam dan ik me op voorhand had voorgenomen. Maar goed, het verliep allemaal best soepeltjes.

Hieronder het rondje:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten