zaterdag 5 september 2009

33 km duurloop

ASCHWIN:

Vandaag voor de tweede keer een zeer lange duurloop van boven de 30 km gemaakt. Deze keer een mooi rondje door de polders rondom Zuiddorpe, Axel, Westdorpe en Zelzate. In totaal 33 km gelopen in een tijd van 2:34:00 uur. Lekker rustig gelopen. In vergelijking met vorige week zaterdag, kwam de stijfheid in de benen later. Pas rond 2:20:00 uur; vorige week begon dat al net na de 2:00:00 uur, dus dat zijn toch tekenen van vooruitgang.
Misschien had het te maken met het gebruik van de Isostar Energygel die ik vandaag voor het eerste gebruikte...


Deze energiestoot, mierzoet, appelsmaak, heb ik in drie delen naar binnen gewerkt tijdens mijn duurloop. Het is niet echt lekker te noemen, maar ik heb het gevoel dat die extra energie toch te merken was vandaag. Ook al is het enkel maar psychisch: alle beetjes helpen!
Je hoort veel van lopers dat het een hele zoektocht is naar het juiste drankje of energyfood, omdat ze van veel merken last krijgen van hun maag. Ik moet zeggen dat ik daar met die sportdrankjes en dus ook bij de energygel geen last van heb. Mooi meegenomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten