donderdag 10 september 2009

Inspiratie nodig?

ASCHWIN:

Loop je zelf ook? Dan heb je af en toe van die dagen dat het even niet zo lekker gaat met je traininkje, dat je denkt: 'Is dit het nu allemaal wel waard?' Ik heb een paar dingen die mij helpen; één daarvan is om op YouTube te snuffelen naar inspirerende filmpjes over hardlopen. De marathon- en ultrarunregistraties zijn natuurlijk het meest tot de verbeelding sprekend.
Hier is een filmpje dat je als loper kan inspireren om je training voort te zetten om het gestelde doel te halen:



Op het eind van de film spreekt één van de ervaren marathonlopers (Dick Beardsley) de volgende veelbelovende bewering uit:
'When you cross that finish-line, no matter how slow or no matter how fast, it will change your life forever!'

Kijk, dat zijn nog eens beloften! Daar doen we het toch voor...? Afijn, ik wil het er in ieder geval wel eens op wagen!

Weet je wat Gijs er van vindt? 'Die Amerikanen doen wel héél erg overdreven over die marathon zeg! Het is wel knap hoor, zo'n marathon, maar het is toch ook weer niet zó bijzonder dat je hele leven erdoor veranderd?!'.

Nee, lijkt me ook niet, hij heeft zeker gelijk. Het lijkt me hooguit een hele mooie ervaring die je toevoegt. En dat is genoeg om er voor te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten