zondag 6 september 2009

Fietsen

ASCHWIN:

Vandaag weer gefietst na de lange duurloop van gisteren. Dat is me vorige week goed bevallen, dus besloot ik dan vanavond ook maar te doen. De stijfheid fiets je er mee uit de benen, je maalt ze heerlijk los zo op het kleine molentje.
En eerlijk gezegd is het ook wel lekker voor de afwisseling. Het is natuurlijk wel dezelfde omgeving waar je in rondtoert, maar het fietsen maakt toch dat je op een andere manier met het sporten en je lichaam bezig bent.
Ik had afgelopen week mijn wielrenfiets ook eens goed onder handen genomen. Alles nagekeken, alles doorgesmeerd en het Trek-frame weer netjes opgeboend. Ook al is de fiets nu zo'n drie jaartjes oud, hij ziet er weer helemaal als nieuw uit!
Hier een foto van de fiets zoals ik 'm 3 jaar geleden heb samengesteld en aangeschaft (nog zonder klikpedaaltjes, zoals je ziet...):



Geen opmerkingen:

Een reactie posten