zaterdag 14 november 2009

Deelname Rotterdam Marathon definitief

ASCHWIN:

De knoop is definitief doorgehakt: ik heb me zojuist ingeschreven voor de Rotterdam Marathon op 11 april 2010!
Nu weet ik wat me te doen staat in de maanden voorafgaand aan dit mooie hardloop-evenement.

Hiermee heb ik dus automatisch ook gekozen om niet mee te doen aan de Marathon van Zeeuws-Vlaanderen, die in een week later plaatsvindt. Aan de ene kant wel jammer, want dat is natuurlijk hier om de hoek. Aan de andere kant vind ik het ook niet zo'n handige datum van de Zeeuwse organisatoren. Hoe kun je nu concurreren met zo'n belangrijke wedstrijd als Rotterdam??

Maar goed, Rotterdam wordt het dus...

3 opmerkingen:

  1. Het probleem is dat er nooit een goede datum is op een nu al overvolle kalender. Had je wel meegelopen wanneer de Z-Vl marathon in mei was? Mensen kiezen voor een stadsmarathon, of een landelijke marathon, maar zelden voor allebei in een relatief korte periode. Dus ach, Rotterdam zal dus niet zo heel veel concurrentie van de Zeeuws-Vlaamse hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overigens, misschien is het wel een voordeel dat je, mocht je dat willen, je lange duurlopen in een groep kan doen met de lopers die in voorbereiding zijn voor de Z-VL marathon. Wel zo gezellig. Op de site van de marathon staat info hierover.

    BeantwoordenVerwijderen