woensdag 4 november 2009

Voorbereiding Zevenheuvelenloop

LINDA:

Bijna zover! Voor de halve marathon was ik eigenlijk al 2 weken van te voren een beetje nerveus. Nu voor de zevenheuvelenloop had ik dat niet zo. Tot vandaag. Opeens ligt er hier een start nummer en word ik verwacht aan de start tussen alle andere 26.000 lopers. Vind het wel spannend om tussen zoveel mensen te moeten lopen en de kriebels komen nu toch wel. De heuvels zie ik wel zitten. Vind het altijd erg leuk om in de bergen/heuvels hard te lopen. In Houffalize ben ik 2x één uur gaan lopen en dat ging wel lekker. Enige ongemak zit nog in mijn rechter kuit maar dat is te overzien. Hopelijk ben ik niet weer zo stijf als na de halve marathon. Het is in ieder geval 6,1 kilometer minder maar wel 7 heuvels meer. Komende week maar op tijd gaan slapen en nog wat rustig lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten