vrijdag 6 november 2009

Moerschanscross Hulst

ASCHWIN:

Morgen doen Gijs en Pien weer mee aan hun eerste veldloop van het winter-crosscriterium, en wel tijdens de Moerschanscross te Hulst. Ook vorig jaar liepen ze daar hun eerste cross, georganiseerd door hun eigen vereniging RKHAV.


Meer info over de cross: klik hier.

Om 12:34 uur start Pien voor haar wedstrijd over 950 meter.
Om 13:00 uur start Gijs voor zijn wedstrijd over 1.900 meter.

Ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik mee doe. Mogelijk start ik bij 'Heren korte cross' die 3.500 m. is. De 'Heren lange cross' die 9.360 m. bedraagt lijkt me nu niet verstandig met de Zevenheuvelenloop van volgende week in het vooruitzicht. Ik ben namelijk nog steeds huiverig voor mijn blessures.
Ik weet niet of Linda de cross ziet zitten. De korte cross bij de dames gaat over 1.900 m. en de lange cross bij hen duurt 4.680 m.

2 opmerkingen:

  1. gijs en pien heel veel sucses morgen
    zal duimen voor jullie
    als jullie zo doorgaan worden jullie nog
    echte atleten!!! goed hoor
    liefs en groetjes oma thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook uit Meerlo wensen wij Gijs en Pien heel veel succes bij hun eerste cross van dit seizoen!

    Succes en groetjes!!
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen