woensdag 4 november 2009

DOW Aflossingsmarathon Terneuzen

ASCHWIN:

Terwijl de 'Witte Kenianen' via hun weblog op zoek zijn naar een voltallig team om mee te doen met de DOW Aflossingsmarathon 2009 in Terneuzen en ik me afvroeg of ik me zou aanmelden bij hun als 'de Zuiddorpse Keniaan', werd me gisteren door een hardloper van de Gemeente Hulst gevraagd of ik zin had om het gemeenteteam te komen versterken. Dus ja... aangezien ik voor mijn werk sterk afhankelijk ben van subsidie van deze gemeente (en desbetreffende ambtenaar me dat fijnzinnig wist te melden...!), lieten ze mij uiteraard geen keuze! Dat snappen jullie wel hè? ;-)



Jammer natuurlijk, want een Keniaan heb ik me tijdens het hardlopen altijd al willen voelen... Het zit er simpelweg niet in!

Maar goed, op 5 december zal ik in ieder geval meedoen met de aflossingsmarathon in Terneuzen. Het team bestaat uit 8 lopers, waardoor ieder zo'n 5,2 km dient te lopen. Hieronder het rondje dat dus 8x wordt afgelegd.




1 opmerking:

  1. Leuk, hetzelfde programma als mij dus de komende maand. Tot 15 nov en 5 dec!

    BeantwoordenVerwijderen