vrijdag 9 april 2010

Bereikbaarheid Rotterdam

ASCHWIN:

Zondag vertrekken we in alle vroegte naar de marathon te Rotterdam. Maar aangezien Rotterdam voor de helft is afgesloten en/of slecht bereikbaar is in verband met het afgezette parkoers, is het nog even puzzelen wat betreft de bereikbaarheid.

Hoe bereik ik op tijd het startvak, nadat ik eerst mijn startnummer moet ophalen in de Sportexpo? Waar laat ik mijn auto? Waar stap ik het beste op de trein of de metro? Al dat soort zaken...
Dat wordt de komende dagen nog even uitvogelen op internet.

Iemand nog tips?


5 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi,

    Je auto in de parkeergarage van Zuidplein, IDEAAL....
    Je pakt de metro en hebt nergens last van.
    Wij doen/deden dat al jaren.
    Veel loopplezier en succes !!!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Ingrid: dank je voor de tip! Gaan we dan zeker doen. Hoef ik me daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In ieder geval wel op tijd zijn want het is druk!.
    Met de trein is het goed te doen, maar wel een stuk lopen om het startnummer op te halen dan weer een stuk terug lopen om om te kleden en tassen af te geven en dan weer terug naar de drukke start gebied.
    Voor het politie buro staan de bloggers!, ik helaas dit keer niet.
    Veel plezier.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aschwin
    Vanuit Meerlo wensen wij jou morgen heel veel succes in Rotterdam!!!!!!!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aschwin,

    veel succes morgen,
    vertrouw op jezelf
    en blijf genieten!

    BeantwoordenVerwijderen