zaterdag 24 april 2010

Mini-drome

ASCHWIN:

Red Bull sponsort graag spectaculaire en vooral nieuwe sporten. Hip publiek, harde beats van een nog hippere DJ en vervolgens helemaal los gaan...
Hier weer eens een voorbeeld van hun nieuwe versie van het baanwielrennen. Een soort short-track op de fiets. Dat niet iedereen evenveel heeft geoefend van tevoren is in dit fimpje wel te zien...


Red Bull Minidrome from Radar Films on Vimeo.

Tja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Eerlijk gezegd vind ik het maar amateuristisch met die gevaarlijke baan. Waarom bouwde Red Bull niet gewoon een baan zoals hieronder? Dat is toch veel leuker!

3 opmerkingen:

  1. Lijkt wel een beetje op steile wand motorrijden. Ik heb nu al een paar keer met verwondering naar deze lui gekeken (http://www.steilewand.nl/). Zij geven een mooie show weg, helaas voor jou niet op de fiets… misschien wat voor Red Bull.
    Je merkt het al, ik heb naast het lopen de motor als uitlaatklep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me plezant na een paar trappistjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe was die reclamespreuk ook alweer?
    TRAPPIST GEEFT JE VLEUGELS!

    BeantwoordenVerwijderen