maandag 26 april 2010

Nieuwe tijdsbesteding

LINDA:

Heeft er iemand een nieuwe hobby voor mij in de aanbieding? Ik ben op zoek!! Het hardlopen en fietsen is op dit moment nog steeds een te grote belasting. Vorige week heb ik een paar keer op de loopband rustige intervaltraining gedaan met wandelen en 7 of 8 kilometer per uur hardlopen telkens maar 3 à 4 minuten. Dit ging redelijk. Dus zaterdag (het zonnetje scheen heerlijk) heb ik de schoenen aan gedaan om een klein blokje buiten te doen. Knudde dus!!!!!!!!!! Na ongeveer 11 minuten pijn aan mijn knie. Ik ben meteen gestopt bij de eerste pijnscheut. Wandelen geen centje pijn. Ik heb ondertussen een echo en een foto van mijn knie laten maken en de foto was goed. Op de echo was er een beetje vocht te zien en een kleine cyste. De arts dacht aan een ganglioncyste. 12 Mei heb ik een afspraak bij de sportarts en ik probeer nog een afspraak te maken bij de huisarts. Mischien is er toch ook nog een MRI nodig. Wat ook raar is, is dat ik meteeen weer ontzettend veel stijfheid in mijn benen heb en traplopen is meteeen weer een belasting. Maar nu stop ik anders lijkt het of ik alleen maar klaag. Sarah onze hond is erg content met de laatste ontwikkelingen op bewegingsniveau. We wandelen wat af. Moet toch ergens mijn energie in kwijt. Zij vindt wandelen geweldig en hardlopen alleen leuk in het bos en niet over polderwegen. Waarschijnlijk te saai voor mevrouw. Gijs en Pien heb ik vandaag  naar atletiek gebracht en ondertussen ben ik met Sarah een uur rond de vestigingswallen van Hulst gaan wandelen. Ook nog een goede vriendin van Sarah meegenomen (border collie genaamd Tikker). Houd jullie op de hoogte.

2 opmerkingen:

  1. Linda,
    In Middelburg zit Anton Engels en hij is een
    sportfysiotherapeut van verschillen echte top atleten ( kenia oa )
    info staat ook op zijn site www.fysiotherapiezeeland.nl
    Misschien is hij het proberen waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's typisch voor die artsen hé ... bij het minste geringste direct spreken over een ganglioncyste. Maar nooit eens gewoon vragen hoe het met de kinderen gaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen