vrijdag 2 april 2010

D-Tag

ASCHWIN:

Enkele weken geleden in Sluis liep ik tijdens de Zwinstedenloop voor het eerst met het D-Tag tijdregistratiesysteem. Voorheen kende ik enkel het ChampionChip-systeem. Nadeel van dit ChampioChip-systeem vond ik altijd dat het zo bepalend was bij het strikken van je veters. Ik had altijd het idee dat dat gele ding niet goed zat of er voor zorgde dat ik mijn schoenen niet fijn kon aanveteren.

De 'oude' ChampionChip

Het grote voordeel van die nieuwe D-Tag is dat je gewoon je schoenen aan kunt doen, strikken zoals je wenst en daarna pas de flexibele plakstrook tussen je veters stopt en (rond) vastplakt. Het ziet er wel een beetje vreemd uit, zo'n rond bandje dat rechtopstaat, maar je hebt er totaal geen last van.



Ook tijdens de Rotterdam Marathon maken ze nu gebruik van dit D-Tag-systeem.

Nog 9 dagen...!

1 opmerking:

  1. maar is dit zo een wegwerptag? In dat geval ben ik wegens mijn ecologisch getint hart verplicht te melden dat ik er tegen ben!

    BeantwoordenVerwijderen