donderdag 1 april 2010

Uitslag enquête: mooiste marathon om te lopen?

ASCHWIN:

De uitslag van de enquête die hier kon worden ingevuld gedurende de maand maart is bekend.
We waren op zoek naar de mooiste marathon om te lopen. Wat vonden de stemmers?
  1. Zeeuwse Kustmarathon: 40%
  2. Rotterdam Marathon: 36%
  3. Marathon van Zeeuws-Vlaanderen: 27%
  4. Berlijn Marathon: 18%
  5. Amsterdam Marathon: 9%
  6. Anders...: 9%
  7. New York Marathon: 4%
  8. Parijs Marathon: 4%
De uitslag is behoorlijk Zeeuws gekleurd als je het mij vraagt. Of zijn de Zeeuwse marathons écht mooier dan die wereldberoemde van New York?!

4 opmerkingen:

  1. goeie vraag ... als je wil ga ik voor jou op onderzoek uit. Als jij me nu met een opdracht én met uiteraard een aanzienlijk sponsorbudget op pad stuurt zal ik ze allemaal gaan lopen en dan krijg jij het alleenrecht op de publicatie van mijn verslagen. Deal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1 april-grap zeker?

    Weet je wat Geert: jij ondersteunt mij financieel en ik zal jou dan wat geld toe stoppen. We gaan dan gewoon met z'n tweetjes de wereld over om ze te testen. Dan hoeven we het allebei niet zelf te betalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Kustmarathon kent absoluut zijn gelijke niet, Rotterdam/Parijs/Berlijn zijn allemaal soortegelijke stadsmarathons (van topniveau). Ik heb dus op de Kustmarathon gestemd, maar verder is het appels met peren vergelijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weersvoorspelling Rotterdam:

    Koel en regenachtig. ZW wind, 28km/u
    10 graden (gevoelstemp. 4gr.)

    BeantwoordenVerwijderen