dinsdag 13 april 2010

Weer fit!

ASCHWIN:

Een dagje nietsdoen gisteren en een goede nachtrust heeft mijn lichaam weer doen herstellen. De pijn aan heup en knie is gelukkig zo goed als verdwenen.

Eigenlijk is het toch vreemd: tijdens het lopen van de tweede helft van de wedstrijd en de dag erna kun je amper een voet voor de andere zetten en weer een dagje daarna lijkt alle ellende alweer bijna vergeten...

Maar goed, ik ben al lang blij dat het niet een lang slepende blessure heeft opgeleverd. Over een paar dagen pak ik de sportdraad gewoon weer losjes op!

1 opmerking:

  1. Ik zag net dat mijn eerdere reactie niet was doorgekomen…… dan nog maar een keer….

    Van harte met de mooie prestatie. Jammer dat je de marathon niet zonder die nare blessure heb mogen lopen. Maar petje af, dit was afzien, dit is wel karakter.
    Misschien is dit het punt om over te stappen naar een andere looptechniek? Ik weet zeker dat je met de Chi-running techniek veel minder belastend loopt, terwijl je geen snelheid inlevert… Ik adviseer je een workshop bij Marion Meesters, onze master trainer (http://www.loopblessurevrij.nl/).

    Doe het nu even rustig aan, je lichaam heeft wel wat te verweken gehad! Enne, gewoon genieten van je prestatie, jij hebt gelopen en vele niet!

    BeantwoordenVerwijderen