maandag 19 april 2010

Nieuw hardloopdoel

ASCHWIN:

Na de marathon in Rotterdam heb ik geen meter meer hardgelopen. Wel nog gefietst op de wielrenfiets. Maar voor de iets langere termijn wil ik toch nog hardloopwedstrijden inplannen. De halve marathon in Breda stond al op het lijstje voor oktober. Nu heb ik er zojuist de halve marathon van Roosendaal op 27 juni aan toegevoegd.
Van meerdere lopers heb ik nu al gehoord dat dat een hele fijne halve is om te lopen. Mooi parkoers, goede sfeer en natuurlijk veel kans op zomerse weersomstandigheden.

Mogelijk dat er in de loop van de komende weken nog wat nieuwe doelen bijkomen in het lijstje in het rechter menu van deze blog. Een fietstocht? Of toch weer enkel de loopwedstrijden?
We zullen het wel zien...


5 opmerkingen:

  1. Roosendaal is mijn favoriet wat de halve betreft.
    Neem heel je gezin mee, want het is feest daar !

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't is altijd wat zoeken, zo in de eerste 2 - 3 weken na een marathon. Ik moet ook nog in mijn ritme komen, maar een beetje rust hebben we wel verdiend hé!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij is het doel nu ook even zoek. Toch raar he, je leeft zolang naar iets uit, daarna is het D-day en toch ook weer het besef dat datgene waar je naartoe leefde nu ook weer weg is.
    Toch ook even rust nemen, en ik spring nu even weer over naar het hondensportseizoen. Ook al zal ik tussendoor wel een en ander van loopwedstrijdjes meepikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roosendaal zou zomaar ook wel eens mijn volgende doel kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie planning zo na de marathon en er komen er vast meer bij.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen