zaterdag 19 juni 2010

Keep calm and carry on

ASCHWIN:

Geen man overboord, maar toch verre van ideaal: de dag na mijn duurloopje van donderdagavond had ik een coninue zeurende pijn aan mijn linker knie. Ondertussen zijn we weer een dag verder en deze klacht is gelukkig niet meer voelbaar.

Wel heb ik hierdoor besloten om dit weekend niet, zoals oorspronkelijk ingepland, nog een laatste lange duurloop te doen voor de halve van Roosendaal volgende week zondag.

Dit weekend doe ik dus rustig aan. Waarschijnlijk morgen nog een keer met de wielrenfiets op pad. De rest van volgende week vooral rust en misschien nog een rondje fietsen en/of een of twee korte looptraininkjes.

Hiermee zal ik het dan moeten doen voor de eerstvolgende wedstrijd...

8 opmerkingen:

  1. rust kan geen kwaad een week voor een wedstrijd en fietsen is toch een mooie alternatieve training, doe zelf ook niet veel meer misschien morgen nog een 10km en dan rustig aan om volgende week ( hopelijk ) te vlammen....succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik beweer het tegendeel, een felle 10km een week voor een halve marathon. Ik ben daarmee nooit slechter mee geweest. Jammer dat je er niet bij was in Zuiddorpe, Aschwin. Maar in jouw geval is voorzichtigheid waarschijnlijk een betere optie. De lat ligt hoog, Aschwin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doel je op de poll van de Witte Kenianen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Edwin heeft gelijk, als hij zegt dat de lat hoog ligt, maar ook over het stevig trainen voor een halve.
    (Ik probeer natuurlijk twijfel te zaaien, dat begrijp je wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt niet strijdlustig Aschwin !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Strijdlustig genoeg!
    Of doe ik gewoon mee in het spelletje 'verwarring scheppen'?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem jij voor de zekerheid ook je fiets mee naar R'daal...ik zet hem klaar op het 15 km punt...mochten Ingrid en Tom voorbij komen...kruip ik er gewoon op!

    BeantwoordenVerwijderen