donderdag 17 juni 2010

Naalden

LINDA:

Nu moet je weten dat ik een ontzettend groot watje ben!!!!!! Vooral als het om prikken gaat. Maar als je maar lang genoeg afziet en geen vooruitgang ziet dan vind je op een gegeven moment alles goed. Als het maar beter gaat. Voor Zweden had ik erg veel last van mijn knie en de huisarts spoot er  kenacort in. Zelf had ik er niet zoveel vertrouwen in, maar we gingen op vakantie en ik zakte regelmatig door de linker knie. Achteraf heeft het wel goed geholpen want mijn knie probleem is verholpen. Of dit nu komt door de injectie of het niet hardlopen kan ik niet zeggen. Nu heb ik nog erg veel last van mijn bil/heup en dit trekt door naar mijn dijbeen, kuit, voet. Ben naar sportarts geweest maar deze gaf alleen een doorverwijzing naar fysiotherapie voor oefeningen die ik al deed. Ook zijn er zooltjes aangemeten voor in mijn hardloop schoenen. Het effect van deze zolen heb ik nog niet kunnen ondervinden aangezien ik nog steeds niet kan hardlopen door mijn klachten. De fysiotherapeut waar ik naar toe was gestuurd door de sportarts deed verder niets als 10 minuten uitleg geven over de oefeningen die ook op papier stonden. Ondertussen terug gegaan naar huisarts die aanraadde om toch ook nog een kenacort injectie in mijn bil te zetten. Ik vond het prima. Slaap al lang slecht door de pijn in mijn bil en lies (je weet gewoon niet meer hoe je moet gaan liggen).
Pijnlijk!! Geen aanrader. Echt klachten vermindering heeft het ook niet gegeven dus verder zoeken. Nu ben ik in Wachtebeke. Bij een kinesitherapeuten. Vorige week voor de eerste keer geweest. Er werd flink op de pijnlijke punten geduwd met elleboog. En die nacht heerlijk geslapen sinds lang. De twee dagen daarna wel erg stijf geweest en kwamen de klachten toch weer opzetten. Gisteren nogmaals geweest en je raad het al: er werd weer geprikt! Deze keer met een acupunctuur naald van 7 cm . Het is maar een dun naaldje maar de prikkeling was erg pijnlijk. De tranen sprongen me in de ogen. Nu ben ik ontzettend stijf in mijn rechter bil. Hopelijk toch wel verbetering. Lekker geslapen heb ik niet. Maar als het gaat mag ik zaterdag een klein stukje hardlopen. Duimen dus maar dat er verbetering in zit. Ben vandaag wel te stijf voor mijn oefeningen. Ik verlang naar een lekker loopje in de zon door de wind...

1 opmerking:

  1. Balen, duurt nu wel erg lang. Ik hoop dat het naalden prikken werkt en dat je snel weer lekker een stukkie kan lopen.

    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen