vrijdag 25 juni 2010

Weekoverzicht

ASCHWIN:

Deze week rustig aan gedaan met de trainingen. Dit om energie op te doen voor de halve marathon van aanstaande zondag én te voorkomen dat ik weer last krijg van mijn knie. Heel blijven, was de opdracht.

Dinsdag als laatste nog een beetje intensief bezig geweest met een intervaltraining van in totaal 7 km.
Gisteren 5 km op een heel rustig tempo gejogd. Misschien dat ik vandaag nog eens een twintigtal minuutjes joggend een rondje doe.
Wél ben ik van maandag tot en met vandaag fietsend naar mijn werk gereden. Het kwam toevallig zo uit: schitterend weer én geen afspraken deze week waarvoor ik met de auto op pad zou moeten. Al met al levert dat in kilometers toch al gauw zo'n 140 km per werkweek op! Aangezien ik de gewone fiets heb gebruikt in plaats van de racefiets, heb ik mezelf hiermee wel beschermd voor het (te) hard fietsen. Nu peddelde ik lekker relaxed de benen soepel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten