maandag 22 augustus 2011

Duurloop 16,5 km

ASCHWIN:

Na enkele korte trainingsrondjes van de afgelopen dagen, werd het weer tijd voor een langere duurloop van ongeveer 16,5 km.
Hieronder de gegevens in beeld:

(klik voor vergroting)

Zoals je kunt zien heb ik mooi gelijkmatig gelopen in een tempo van 12 km/u. Ik moet zeggen dat RunKeeper me daar ook wel goed bij helpt. Zoals ik gisteren al meldde: elke vijf minuten krijg je een gesproken update van je voortgang. Deze keer had ik het geluid van de iPhone harder gezet, zodat ik ook zonder oordopjes de gesproken woorden kon horen. Want lopen met die oortjes, dan vind ik eerlijk gezegd niet fijn. Je wordt zo afgesloten van de omgeving rondom je en daarnaast blijven die dingen nooit goed of lekker zitten. En tijdens het lopen wil je toch niet afgeleid worden door dit soort onnodige irritaties.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten