maandag 15 augustus 2011

Impressie Strongman Run

ASCHWIN:

De uitslag van de Fisherman's Friend Strongman Run te Antwerpen is eindelijk bekend. Ik dacht dat er zo'n 1.700 man aan de start had gestaan, aangezien ik deelnemersnummers in die range had waargenomen. Hoeveel er uiteindelijk gestart zijn weet ik niet, maar in de uitslagenlijst staan een kleine 1.000 personen vermeld die zijn gefinisht.
Ik ben uiteindelijk geëindigd op de 51e plaats. En die inschatting pakt dan weer beter uit dan ik had verwacht (ik dacht bij de eerste 100 geëindigd te zijn).

Hier nog een paar kleine impressie-fotootjes die onderweg zijn gemaakt door de organisatie:










 



(bron: www.sportograf.de)


4 opmerkingen:

  1. Hey Aschwin,

    leuk verslag en mooie foto's. Dit ziet er wel heel gaaf uit! Moet wel een kick hebben gegeven. Je ziet er trouwens afgetraind uit.

    Marcel M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij ook wel iets om dit volgend jaar te doen, dit er inderdaad gaaf uit.
    Nog andere wedstrijden op de agenda staan?


    edwin de jaeger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edwin: zie 'sportagenda' aan de rechterzijde van onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die hindernissen vallen al bij al nog mee precies toch :)

    BeantwoordenVerwijderen