vrijdag 26 augustus 2011

Klein testje

ASCHWIN:

Na een heerlijke afhaalmaaltijd van het Thais restaurantje in Axel (tip!) besloot ik het weekend in te luiden met een stevig duurloopje van 69 minuten. Tussendoor laste ik een paar keer wat versnellingen in om de loop iets pittiger te maken en de gemiddelde snelheid iets te verhogen. Hieronder de gegevens:

(klik voor vergroting)

Ik wilde eigenlijk ook een beetje testen hoe de benen voelden. Dit met het oog op de Kreekloop van woensdag as. in Terneuzen. Helemaal zeker is het nog niet dat ik daar aan de start verschijn. Maar als mijn agenda een béétje wil meewerken, dan ben ik er weer van de partij om de 10 km daar te rennen. Al twee keer eerder stond ik er aan de start. Ik vind het daar altijd wel leuk: start en finish op de atletiekbaan van Terneuzen en tussendoor langs de mooie Otheense Kreek.
Ook Gijs heeft zijn zinnen gezet op de Kreekloop. Als we aanwezig kunnen zijn, dan zal hij de 5 km lopen. En Pien de 3 km?
Je leest het te zijner tijd wel...

Vandaag ook voor het eerst hardgelopen met de iPhone-armband. En die test is ook geslaagd. In het begin ben je je heel bewust van dat ding aan je arm, maar dat verdwijnt snel. Ik werd er enkel nog aan herinnerd toen mijn 'coach'-stem van RunKeeper de tussentijden doorgaf.
En het is net zoals met die stemmetjes in je TomTom: ze blijven zo kalm en geduldig... Heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten