vrijdag 5 augustus 2011

Fisherman's Friend Strongman Run 2011

ASCHWIN:

Zoals ik hieronder al schreef: er staat een bijzonder sportevenement op mijn agenda, en wel op zaterdag 13 augustus te Antwerpen. De Fisherman's Friend Strongman Run 2011. Dit hardloop-, klauter- en humoristisch evenement vindt al vele jaren plaats in verschillende Europese landen. Nu dus vlakbij in de (oude) haven van Antwerpen! Dat wordt 13 km hardlopen, glibberen, klimmen en lachen.
Toen ik er over hoorde heb ik me in allerijl ingeschreven en gelukkig was ik nog net op tijd om mee te kunnen doen.

Hieronder een sfeerimpressie van een eerdere editie:



Je leest later op deze weblog hoe het me verging...!

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een leuk en maf evenement. Had er nog nooit eerder van gehoord, echt hilarisch !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuk evenement. En ja, na zo'n sportieve vakantie kan je elk obstakel wel aan! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen