vrijdag 19 augustus 2011

Lopen met Ingrid

ASCHWIN:

'Lopen met Ingrid'... Het is weer eens iets anders dan 'Koken met Aschwin' (deze site van een naamgenoot van me kwam ik tegen op internet; lekkere gerechten trouwens!).

Nee, 'lopen met Ingrid' is een initiatief van de Zeeuws-Vlaamse loopster Ingrid IJsebaert. Om meer bekendheid te geven aan haar loopgroepen, plaats ik hier haar informatie:

Beste sport/loopvrienden,

Maandag 5 september 2011 ga ik, als kleine zelfstandige, beginnen met het geven van looptrainingen. Om iedereen een kans te geven om te proeven van wat ik ga doen, nodig ik jullie uit om mee te lopen op 5, 12 en/of 19 september.
We starten om 9.30 uur achter Interjute, Roskamstraat, Clinge.

Vanaf 3 oktober zal ik dan officieel starten.

Het programma zal voorlopig bestaan uit:

  • Loopgroep A. Maandagochtend van 9.30 tot 10.30 uur. Doel: op een gezellige toch actieve manier trainen in het bos aan kracht en uithoudingsvermogen. Iedereen die 45 min. kan lopen kan hier makkelijk aan meedoen !
  • Loopgroep B. Tevens start ik op 3 oktober om 10.45 uur met een “Starten met lopen-groep”. “Starten met lopen” is een starters-cursus van 6 weken. Mensen die hierin geïnteresseerd zijn, kunnen mailen naar: lopenmetingrid@zeelandnet.nl Ik zal dan alle informatie toesturen. Bij voldoende interesse zal ook een avondgroep starten.
Lopen met Ingrid staat voor plezier, genieten, gezondheid, conditie en één zijn met de natuur.

Contributie: Het loopjaar wordt ingedeeld in drie perioden.

  • 1e periode: september t/m december € 45 (September nu gratis kennismaking.)
  • 2e periode: januari t/m mei € 75
  • 3e periode: juni t/m augustus wordt er niet gelopen

Contributie: € 15 per maand voor één training per week. Betaling per periode. (3e uiteraard niet)

“Starten met lopen” € 30 incl. trainingsschema van zes weken

Nog vragen/aanmelden mail naar: lopenmetingrid@zeelandnet.nl of bellen: 0114 310907

Hopelijk tot 5, 12 en/of 19 september

Sportieve groeten, Ingrid IJsebaert.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel...erg lief !

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op maandagen? Moeten ze in NL niet werken dan? Was anders wel interessant geweest :) Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen