zaterdag 20 augustus 2011

Rustweekje

ASCHWIN:

Na een weekje helemaal niet gesport te hebben, pakte ik vandaag de draad weer op met een training over 6 km met verschillende interval-oefeningen tussendoor.

De dagen na de Fisherman's Friend Strongman Run ontdekte ik wat vocht onder mijn linker knieschijf. Ik denk zelf doordat ik tijdens die Strongman Run toch ergens tegenaan heb gestoten, óf door het op handen en knieën kruipen onder de camouflagenetten. Niet dat ik er last van had; maar het was voor mij toch een teken om het eventjes wat rustiger aan te doen deze week. De afgelopen periode is er immers hard genoeg getraind, dus het kan ook wel.

Nu kwam het eigenlijk ook wel goed uit deze week. Barbecueën, borrelen: het kwam meerdere keren voorbij de afgelopen dagen na het werk...

Vandaag na de training is het vocht onder de knieschijf niet teruggekomen. We kunnen de draad die weer is opgepakt, de komende weken weer rustig verder uitrollen...

Maar...: eerst vanavond nóg eens barbecueën en daarna afsluitend naar het jaarlijkse dorpsfeest hier, de Boekweitfeesten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten