maandag 8 augustus 2011

Maffe boel

ASCHWIN:

Om zelf toch ook een beetje in vorm te blijven na de vakantie én aangezien ik zaterdag zal deelnemen aan waarschijnlijk de mafste sportwedstrijd waarbij ik ooit aan de start zal verschijnen, liep ik deze avond een rustige duurloop van 10 km.

Als ik de foto's en de video's van eerdere versies van Fishermans Friend Strongman Run bekijk, dan denk ik dat het vooral zaak zal zijn om vooraan in het peloton plaats te nemen bij de start. Dát zal waarschijnlijk al een wedstrijd vóór de wedstrijd opleveren... Want enkel op die manier kun je een dergelijk hindernissenparcours over 13 km op een redelijke manier doorkomen. Lukt dit niet, dan beland je vanzelf in de file van de modderbak;kijk maar eens naar deze startfoto van de wedstrijd in Frankrijk vorig jaar...

Depart Strongmanrun
(klik erop voor vergroting)

Nog één filmpje om in de sfeer te komen:






4 opmerkingen:

  1. Amai, ook niet stilgezeten tijdens de vakantie :) Véél plezier zaterdag, het wordt hoofdzaak om ongebroken/ongekneusd eruit te komen, denk 'k ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je wel voorzichtig....ziet er gaaf uit !!! Zou zomaar kunnen dat je supporters hebt !!!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook om te kijken lijkt het mij een spektakel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aschwin,

    Heb het filmpje van de Fisherman's Friend bekeken. Iets voor ons steunpunt Sport&Bewegen in de toekomst! Ben erg benieuwd hoe je dit gaat "overleven". Succes en veel plezier!

    Groetjes Nicole (namens SWH)

    BeantwoordenVerwijderen