zondag 28 augustus 2011

Voorbereiding Kreekloop

ASCHWIN:

Zoals ik in mijn vorige berichtjes reeds aangaf, zal ik as. woensdag deelnemen aan de Kreekloop van atletiekvereniging Scheldesport in Terneuzen. Maar niet alleen ikzelf, ook Pien en Gijs zijn van plan daar weer eens een wedstrijdje mee te pikken. Beiden hebben ze hun zinnen gezet op de 3 km-wedstrijd. Ikzelf op de 10 km.

Het leuke van de Kreekloop is dat alle afstanden tegelijkertijd starten. Dus dat betekent dat Pien, Gijs en ikzelf naast elkaar in het startvak zullen staan.

Een erg leuke primeur!

Vandaar dat naast mijn training van vandaag, ook Gijs en Pien aan de slag gingen. Beiden besloten ze 3 km te lopen op de loopband.
Linda, aangestoken door dit plotse familie-brede loopvirus, waagde zelfs ook een poging. Door haar chronische blessure heeft ze noodgedwongen het hardlopen begin dit jaar opzij moeten zetten. Gelukkig voor haar verloopt het fietsen op de mountainbike en/of racefiets beter; dus dat is er (op voorzichtige basis, om de klachten niet te verergeren) voor in de plaats gekomen. De training op de loopband werd door haar afgewisseld tussen hardlopen en wandelen. En het viel niet tegen...!


2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, Aschwin. Ik wil toch ook weer eens een wat snellere wedstrijd lopen. Het was me ontgaan dat deze loop woensdag gehouden word, dus tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof om samen met je zoon en dochter aan de start te staan, veel plezier woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen