zaterdag 3 oktober 2009

Bijna zover

LINDA:

Morgen is het zover, de halve marathon 21,1 km lopen aan een stuk. Vind het een raar idee dat ik dat morgen ga doen. Had dit jaren geleden nooit bedacht. De blessure aan mijn voet is gelukkig over maar mijn heup blijft een beetje een zwak punt. Na de halve marathon maar eens naar laten kijken. Paardrijden heb ik de afgelopen weken niet meer gedaan aangezien ik daarbij erg veel last kreeg van mijn heup. Het weer zit jammer genoeg niet erg mee. De weersvoorspellingen geeft een beetje regen aan maar vooral veel wind. Vandaag is het de kustmarathon in zeeland. Erg veel wind en regen en ze moeten met tegenwind over de westerschelde kering. Afzien dus. Ben blij dat ik morgen tussen de huizen kan rennen. Lang leven de bebouwing zal ik maar zeggen. De afgelopen week heb ik niet meer veel gelopen alleen woensdag en donderdag in het bos 40 minuten. Daarbij expres Sarah de hond mee genomen zodat ik rustig zou lopen. Sarah kan het anders niet bijhouden. Ze haakt af als het te snel gaat. Je ziet ze dan denken: 'Bekijk het maar ik ga hier lekker snuffelen en zitten'. Vandaag ga ik niet meer lopen alleen lekker het krantje lezen en me mentaal voorbereiden. Je hoort er nog van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten