zondag 11 oktober 2009

Herstel

LINDA:

Een week verder zijn we sinds ik de halve marathon heb gelopen. De eerste twee dagen kon ik niet echt goed uit de voeten. Ik liep niet echt elegant meer op mijn werk en trap lopen ging niet. Vooral trap af was een moelijke aangelegenheid. Collega's  vonden het allemaal erg komisch. Maar goed, woensdag voelden mijn benen al weer een stuk beter en nadat de kids naar school waren  ging ik samen met Sarah  vol goede moed op weg naar het bos in Axel om wat hard te lopen. Vergeet het maar. De eerste stappen voelden al slecht. Het ging gewoon niet. Dus maar gewoon gewandeld en van de omgeving genoten. Zoals Aschwin al schreef afgelopen zaterdag weer meegedaan met een klein loopje in het bos van Clinge.  Ging nog niet helemaal lekker maar ik was zeker tevreden. Mijn benen voelden al vrij snel erg zwaar aan en vooral de achterkant van mijn bovenbenen waren pijnlijk gespannen . Vandaag met Aschwin ongeveer 40 minuten in Axelse bos gelopen op het gemakje en dat ging goed. Dus op naar de zevenheuvelenloop, maar eerst Aschwin zijn marathon in Amsterdam. Het aftellen is begonnen: nog zeven dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten