woensdag 7 oktober 2009

Verjaardagsloopje

ASCHWIN:

Ik had deze middag een bespreking voor mijn werk die onverwacht eerder klaar was dan gepland. En aangezien ik vandaag jarig ben (ja, ja, alweer 38 jaar!), heb ik mezelf maar eens getrakteerd op een paar uurtjes vrij om een rustige duurloop in het bos van Axel te volbrengen. Zachte ondergrond, prachtige herfstkleuren, goed van temperatuur en een zachte motregen werden mij daar geboden.
50 minuten met een gemiddelde hartslag van 145 bpm.



Je komt nu ook in een jaargetijde dat het soms moeilijk is om te beslissen welke kleding je aan moet om te lopen. Zo regent het vandaag, waait het behoorlijk, maar is toch de temperatuur maar nèt onder de 20 graden. De herfstdagen kunnen soms per dag verschillen. Een korte broek kan dan over een paar dagen plots zeer onverstandig zijn vanwege een koude wind en regen...

Zo denk ik dat ik ook richting Amsterdam maar verschillende hardloop-kledingstukken meeneem. Dan kan ik altijd nog op de ochtend zelf beslissen wat het verstandigste gaat zijn op de 18e oktober. Maar dat is zorg voor later.

Nu eerst een heerlijk stuk slagroomtaart!

2 opmerkingen:

  1. Aschwin,wij uit Meerlo feliciteren je bij deze!
    Wel een dag te laat,maar toch van harte gefeliciteerd en nog vele sportieve jaren!
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    En jullie alsnog van harte gefeliciteerd met jullie kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen