dinsdag 20 oktober 2009

Nog even over Amsterdam

ASCHWIN:

De website van de Amsterdam Marathon levert heel veel informatie en beeldmateriaal van álle deelnemers (ongelooflijk!). Laat ik het hier ook eens vermelden en tonen.

Allereerst geven ze een beeld van je aankomst ten opzichte van alle deelnemers. Ik ben uiteindelijk geëindigd als 1717e van de totaal aantal deelnemers (7.000) en 335e in mijn categorie (mannen 35+). Het gele mannetje stelt mijn schematische aankomst voor ten opzichte van het geheel.



Ten tweede geven ze een overzicht van de opbouw van je race. Ik ben niet echt trots om dat hier nu te laten zien, aangezien het verval in de tweede helft van de race wel héél duidelijk in beeld wordt gebracht. Maar ja, het zijn wel de feiten... Je ziet duidelijk dat het tot de 21 km geheel naar wens verliep (zo'n 14 km/uur), maar daarna mijn snelheid stapsgewijs naar beneden zakt, tot zelfs onder de 10 km/uur! Ai, ai, ik voel mijn spiertjes van schrik weer samentrekken...



En als laatste zal ik de foto's laten zien die ze hebben geplaatst. Het zijn wel heel kleine formaten en er staat reclame overheen afgedrukt, maar dat doen ze enkel met de hoop dat je de mooie, grote versie tegen betaling bij hen besteld. Ook hier een paar prachtige pijnscheuten in beeld gebracht. Vooral die foto met medaille, net na de aankomst, spreekt volgens mij boekdelen. Huilen staat me nader dan het lachen op dat moment. Tja, foto's liegen nu eenmaal niet...



Halverwege


Nét voor binnenkomst stadion na 42 km


Nét voor binnenkomst stadion na 42 km


Binnenkomst stadion na 42 km


Laatste meters van de marathon


Nét na de finish...

Op de website van Amsterdam Marathon staan ook nog enkele video's van me bij doorkomst van verschillende kilometers. Ik kan ze helaas niet hierheen kopiëren. Als je zin en tijd hebt moet je het maar eens bekijken (zolang ze er nog op staan) via de knop 'uitslagen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten