vrijdag 16 oktober 2009

Amsterdam Marathon

ASCHWIN:

Het komt nu allemaal héél dicht bij. De werkweek is afgesloten en ik ga me nu vol richten op zondagochtend. Direct na dit berichtje ga ik voor de laatste keer in de voorbereiding mijn loperskloffie aantrekken en nog eenmaal op het gemakje een half uurtje lopen: héél rustig, joggend, voelen hoe het ervoor staat met de beentjes en al een beetje focussen op de marathon zelf.


Ik heb net nog eventjes op de website van de Amsterdam Marathon gekeken. Daar staat ook een lijstje van de 10 beste finishtijden. Niet dat ik daar iets mee kan (stel je voor zeg...!), maar het leek me wel aardig om hier nog eens te vermelden:

1) Haile Gebrselassie Ethiopië (2.06.20) 2005
2) Robert Cheboror Kenia (2.06.23) 2004
3) Emmanuel Mutai Kenia (2.06.29) 2007
4) William Kipsang Kenia (2.06.39) 2003
5) Felix Limo Kenia (2.06.42) 2003
6) Richard Limo Kenia (2.06.45) 2007
7) Fred Kiprop Kenia (2.06.47) 1999
8) Tesfaye Jifar Ethiopië (2.06.49) 1999
9) William Kiplagat Kenia (2.06.50) 1999
10) Tesfaye Tola Ethiopië (2.06.57) 1999

Zondagavond wordt tijdens de uitzending van Studio Sport ook aandacht besteed aan deze marathon, waar je dan een aantal van bovenstaande mannen door het beeld zal zien snellen.
Maar ook de minder getalenteerde lopers worden op video vastgelegd. Zondagavond of uiterlijk maandagochtend zullen alle eindtijden ook op bovengenoemde website verschijnen, inclusief videobeelden van alle deelnemers bij een aantal doorkomstpunten. Je kunt de beelden aanklikken via een icoontje in de uitslagenlijst (achter de naam van de deelnemer).

4 opmerkingen:

  1. Nog twee nachtjes slapen.........
    Alvast erg veel succes

    Uit Meerlo
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dank je! Jullie leven erg mee... Ik zal naar jullie zwaaien bij Studio Sport-uitzending (ik ben die ene in het zwarte shirtje tussen alle die andere 6.000 lopers...!).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede avond

    Aschwin,heel veel succes morgen in Amsterdam!
    We gaan 't volgen.

    Groetjes allemaal
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aschwin
    Hoe is het gegaan?
    We zijn wel benieuwd!
    Groet uit Meerlo.
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen