woensdag 14 oktober 2009

Verbazing

ASCHWIN:

Ik weet niet of je het gezien hebt, maar sinds eergisteren (12 oktober) staat er in de rechterkolom een tellertje die bijhoudt hoeveel bezoekers er op deze weblog komen gedurende de dag. De reden dat ik dit heb geïnstalleerd lag in het feit dat ik zo links en rechts wel eens van mensen hoorde 'ja, dat heb ik op jullie weblog gelezen'... Eerlijk gezegd dacht ik dat er maar een paar mensen van dit weblog afwisten, maar dat blijkt toch iets anders te liggen.

Met verbazing zag ik de teller op de eerste geïnstalleerde dag op 139 bezoekers staan! Nu, enkele dagen later, blijft de teller maar gestaag stijgen. Erg leuk dat het jullie blijkbaar interesseert wat hier verschijnt.

Ik zie ook dat er zo af en toe gereageerd wordt op de geplaatste berichten. Natuurlijk ook erg leuk. Dus laat je mening maar weten!

2 opmerkingen:

  1. Tom (niet d.w.k.)14 oktober 2009 om 22:17

    verbaast mij niet echt, is leuk en/of interessant om te lezen....
    Anyway, ik hoop dat de vitamientjes helpen, nog een paar dagen!
    Zenuwachtig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vitamientjes lijken te helpen inderdaad. Moet goed komen. Zenuwachtig? Een gezonde spanning en zin om te starten...

    Aschwin.

    BeantwoordenVerwijderen