woensdag 14 oktober 2009

Het zal toch niet waar zijn hè!?

ASCHWIN:

Ik heb wel eens tijdens de voorbereiding voor de marathon gedacht: 'Ik zal toch niet mijn voet verstuiken in de laatste weken/dagen vóór de marathon, dat zou verschrikkelijk zijn' of 'Stel dat ik een griepje oploop, zo vlak voor 18 oktober...'.
Het zijn voorbeelden die je niet in de hand hebt, maar die wel die vele maanden voorbereiding, die vele gelopen kilometers, in het water kunnen doen belanden.

Nu wil het lot dat ik deze ochtend wakker werd met een verkoudheid... Gelukkig nog niets ernstigs, enkel wat gesnotter en gesnuif, maar toch. Je zult snappen dat me dat niet lekker zit, met nog slechts 4 dagen te gaan!

Dus vandaag staan er duizend sinasappelen en minimaal honderd kiwi's op mijn menu...


3 opmerkingen:

  1. BETERSCHAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ............en zorg maar dat die verkoudheid niet doorzet!

    Groetjes van ons
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt er inderdaad op dat de verkoudheid niet doorzet. Gelukkig. Maar ik roep nog maar even niet te hard. De vitamientjes moeten helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Aschwin
    Voor zo'n grote wedstrijd,zal de gezonde spanning,met bijbehorende zenuwen,zeker aanwezig zijn!
    Als straks het startschot is gevallen,valt die spanning ook van je af!

    Nog een paar daagjes wachten.
    Groetjes
    Harry en Ria

    BeantwoordenVerwijderen