zaterdag 24 oktober 2009

Ingelopen

ASCHWIN:

Afgelopen dagen was het er niet van gekomen om de nieuwe schoenen eens uit te proberen én te voelen hoe het met de benen, knie en heup staat. Was een beetje te druk met werk en avondactiviteiten.

Maar vanmorgen, in de miezerregen, toch eens een 35 minuten gelopen. En.... dat viel hélemaal niet tegen! De benen voelden prima en in knie en heup had ik enkel een beetje een 'zeurend gevoel'; maar pijn deed het zeker niet.

En de schoenen? Ze liepen heerlijk. Een directer gevoel met het wegdek dan dat ik had in mijn Asics. Eerlijk gezegd had ik niet het idee dat de schoenen nog ingelopen moeten worden. Het voelde al vrij snel vertrouwd.

Pfoe, dat viel mee!

2 opmerkingen:

  1. Nog proficiat met je prestatie in Amsterdam ! Ikzelf heb hem daar jaren geleden in 3u40 gedaan, ik weet niet of het parcours nog hetzelfde is, ik herinner me nog een duf stuk door een industriezone na ongeveer 30km, voor de rest was het wel in orde. Zeker de binnenkomst in het stadion ;-)
    Ik ga nu toch eens proberen of ik het nog kan, en start een voorbereiding naar de Zeeuws-Vlaamse, gewoon om uit te lopen.
    PS. Mijn virusscanner geeft virusmeldingen als ik op je blog kom, 't is maar dat je het weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen