zondag 10 januari 2010

Eindelijk weer gelopen!

ASCHWIN:

Vandaag dan eindelijk weer eens een heerlijk stuk hardgelopen. Natuurlijk in de sneeuw. Een kilometer of 7 op het gemakje door het bos. Ik merkte wel dat de conditie gedurende de afgelopen anderhalve week van ziekte en verkoudheid is ingezakt. Mijn hartslag lag toch gemiddeld zo'n 10 slagen per minuut hoger dan onder normale omstandigheden. Maar goed, ik heb het weer opgepakt, dus dat komt wel weer in orde.

Hier een filmpje gemaakt onderweg, met de watertoren op de achtergrond.



Het is een gebiedje waar ik veel hardloop. Het bos bij het zweefvliegveld, het motorcross- en het golfterrein. Fijne afwisseling van onverharde paden en geasfalteerde fietspaden. Ook zitten er een paar kleine hoogteverschillen in. Met andere woorden ideaal trainingsterrein dus. Zeker nu het gesneeuwd heeft is het simpelweg genieten om daar rond te lopen.
Vandaar dat ik vandaag ook mijn gsm had meegenomen om eens een paar filmpjes te maken. Hier nog eentje van het mooie natuurgebiedje tussen Axel en Westdorpe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten