vrijdag 1 januari 2010

Hardlopend het jaar uit

LINDA:

Gisteren was het al weer de laatste dag van 2009. Het jaar 2009 was een sportief jaar waarin ik serieuzer bezig ben geweest met het hardlopen. Wat natuurlijk in een eerste halve marathon resulteerde. Toepasselijker kan het dan ook niet om de laatse dag al hardlopend af te sluiten. Jammer genoeg was wel de helft van ons gezin geveld door ziekte. Gijs en ik gingen dus met z'n tweeën op pad. Gijs ging de 3,2 kilometer afstand lopen en ik was van plan de 9,6 te lopen maar omdat Gijs dan 1 uur op mij zou moeten wachten heb ik maar de 6,4 kilometer gedaan. Dit betekende voor Gijs 2 rondjes door het bos en voor mij 4 rondjes van 1,6 kilometer. Gijs ging er als een speer vandoor en ik kon hem niet bijhouden!!!! Het eerste rondje ging lekker en snel en het tweede rondje ook. Probeerde nog Gijs in het vizier te krijgen maar die was me te snel af. Bij doorkomst naar het 3de rondje stond hij met een dikke grijns aan de kant met een heerlijke oliebol in zijn mond mij aan te moedigen. William was komen kijken en heeft erg leuke foto,s gemaakt van Gijs en mij zoals je al eerder op de site  hebt kunnen zien.
Maar goed ik moest nog 2 rondjes en bedacht bij mezelf dat het toch heerlijk is om met de intentie te komen om 6 rondjes te lopen en dat dat er dan ineens maar 4 zijn. Heerlijke meevaller! Uiteindelijk kwam ik over de finish in  33 minuten en 34 seconden. Goed voor een tweede plek bij de vrouwen. Op naar 2010 met hopelijk veel nieuwe kilometers te gaan in goede lichamelijke gezondheid zonder blessures.

1 opmerking:

  1. Yep, ik heb de helft van de familie zien lopen onderweg. Beterschap trouwens,want dat gaat daar niet lekker op zuudurpe.

    BeantwoordenVerwijderen