zaterdag 9 januari 2010

Morgen mag ik weer!

ASCHWIN:

Na mijn laatste looptraining te hebben volbracht op 28 december (vorig jaar!), vind ik dat ik na weken van gesnotter en geproest, morgen weer eens aan de bak mag/kan. Het is een hardnekkige verkoudheid geweest, die me pas sinds gisteren een beetje met rust heeft gelaten.

Het is ook een periode geweest die door sneeuw en vorst niet eenvoudig zal zijn geweest voor veel lopers, om het trainingsschema goed aan te houden. Ik las net nog op onder andere deze Engelse hardloopblog en ook op deze dat het in Engeland helemaal bar en boos is geweest met het weer. Daar vond ik overigens ook deze prachtige satelietfoto van de NASA, waarop je heel goed kunt zien hoe Groot Brittanië er deze dagen uitziet: vooral héél wit! De foto is van 7 januari jl.




2 opmerkingen: