zondag 3 januari 2010

Nog steeds ziek

ASCHWIN:

Het einde van 2009 en de eerste paar dagen van 2010 heb ik grotendeels in bed en binnenshuis doorgebracht. Nog steeds ben ik ziek. Vooral gisteren, nadat ik dacht dat het weer wat beter ging, werd ik overvallen door koorts. En als ik érgens niet goed tegen kan, dan is het ziek zijn! Ik vind dat altijd zó frustrerend... Ik kan niet goed de rust opbrengen om uit te zieken, maar na gisteren ben ik overtuigd geraakt dat ik geen andere keuze heb. Want op deze manier blijf ik maar aansukkelen... Misschien, als ik me vandaag kalm houd, dat ik morgen toch gewoon naar mijn werk kan.

Zodra ik weer hersteld ben, zal ik beginnen met de voorbereiding naar de Rotterdam Marathon op 11 april. Mogelijk dat ik in die voorbereidingsperiode nog een halve marathon meepik in de eerste paar maanden van 2010. Nog even kijken welke. Iemand nog tips?

6 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeel beterschap!
    Het is moeilijk,maar toch gewoon even eustig blijven,dan volgt het herstel vanzelf!Het heeft gewoon even tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 weken voor een marathon kan je naar mijn idee gerust nog een 1/2 marathon voluit lopen...korter op de datum niet meer. 2 jaar geleden heb ik trouwens 2 weken voor een marthon wel de 1/2 van axel gelopen, maar dan 1e helft rustig en 2e helft best pittig doorgelopen. resultaat: je haalt veel lopers in, goed voor 't vertrouwen en last but not least: het hindert niet het vervolg van de voorbereiding. axel is 'n mooie ronde en afstand klopt; bij veel wind kun je je borst nat maken. zelf kies ik voor sluis vanwege sterk deelnemersveld waar je je aan op kunt trekken. maar axel sluit ik nog niet uit, allemaal afhankelijk van hoe de voorbereiding verloopt. maar voorkeur dus: sluis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil eigenlijk wel naar Sluis, maar laat het ook een beetje afhangen van mijn voorbereiding op Zeeuws-Vlaamse marathon.
    Het zou dus ook zomaar Axel kunnen worden, maar ik wil wel in voorbereiding een snelle halve lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof dat ik het dan ook nog maar even 'open laat' welke van deze twee het gaat worden: Axel of Sluis.
    In ieder geval bedankt voor de tips en het meedenken.

    BeantwoordenVerwijderen