maandag 4 januari 2010

Even geduld a.u.b.

ASCHWIN:

Ik zeg het meer tegen mezelf dan tegen jou: 'Nog even geduld a.u.b.!'

Eerlijk gezegd wil ik maar één ding en dat is mijn sportkleding aantrekken en een eind gaan lopen of fietsen desnoods... Maar ik moet het nu even rustig aan doen, geduld leren hebben (zoals ook Harry schreef in één van zijn reacties)!
Ben vandaag onder het genot van nog wat gesnotter weer aan het werk gegaan na de twee weekjes vakantie. Maar... ik heb toch het idee dat het de goede kant op gaat met de gezondheid. Dus, wacht ik braaf nog een paar dagen om dan hopelijk aan het eind van de week het sportieve jaar 2010 in te luiden.

Heb stiekem toch ook de loopkalender van januari en februari nog maar even bestudeerd. Er komen nog een heleboel leuke loopjes hier in de regio. Ik neem ze mee op in mijn trainingsschema richting april. Ennuh, Tom, bedankt voor het meedenken! Die halve marathon in maart is eigenlijk best een goed idee... De komende weken zullen er stapsgewijs enkele hardloopwedstrijdjes verschijnen onder het kopje 'gestelde doelen komende periode', in het rechter menu van deze blog. Niet alleen van mijzelf, maar in ieder geval ook van de kinderen. Zij hebben immers ook nog een paar crossjes te lopen in het zeeuwse crosscriterium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten