dinsdag 12 januari 2010

Heerlijk!

ASCHWIN:

Goh, wat is het toch fijn als je tijdens het trainen merkt dat het opeens weer veel beter gaat. Dat is écht genieten! Tijdens mijn training van vandaag (50 minuten duurloop) was ik eindelijk de kortademigheid kwijt en merkte dat ik tussendoor goed kon versnellen. Ik was vantevoren een beetje huiverig na al dat gekwakkel van de afgelopen weken, maar halverwege was ik toch wel overtuigd van het feit dat het gewoon érg lekker ging. En het weer was ook zo heerlijk vandaag: koud, maar niet té koud. Veel zuurstof in de lucht. De wegen en fietspaden grotendeels sneeuwvrij. En ook nog een stukje besneeuwde bospaden meegenomen in mijn parkoers.
Met andere woorden: geheel voldaan gevoel! Wat kun je nog meer wensen op zo'n doordeweekse dinsdag...?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten