donderdag 11 februari 2010

Een leeg hoofd

ASCHWIN:

Het zag er deze week een beetje moeilijk uit om aan mijn trainingslopen toe te komen. Maar deze ochtend zat het een keer mee. Onverwachts was ik in de gelegenheid om in alle vroegte er op uit te trekken en mijn geplande doordeweeks duurloopje tóch uit te voeren.
Nog vóór mijn werk liep ik in het versbesneeuwde bos de eerste stappen op het pad te maken. Ik liep er drie ronden van een minuut of 18. Elke ronde zag ik mijn eigen voetstappen weer terugkomen op het pad.
Na een klein uurtje had ik dus mijn duurloop dan toch onverwacht kunnen volbrengen. Met een fris en leeg hoofd kon ik daarna lekker aan het werk... en dat is heel iets anders dan 'een leeghoofd'... (toch?)!


1 opmerking:

  1. zalig toch, zo alleen in de vroegte? Zeker wanneer er sneeuw is!
    Enneuh ... hoe kom jij aan mijn röntgenfoto??

    BeantwoordenVerwijderen