woensdag 3 februari 2010

Zwinstedenloop

LINDA:

Ben weer in de running!!!!!!! Zondag 15 kilometer gelopen en vandaag ook 15 kilometer. Zondag heerlijk over de Spaanse Liniedijken gelopen richting Koewacht en via de Nieuwe Karnemelkseweg terug onder de dijk naar Zuiddorpe. Tempo was goed. Liep heerlijk. Na weer twee dagen werken en nog een spinng lesje op maandagavond voelde ik me vanochtend om kwart over acht al weer klaar voor de volgende trip. De planning was 8 kilometer maar het ging zo goed dat ik na ongeveer 5 kilometer besloot om er maar een grote ronde richting Zelzate van te maken. Tempo was wel wat lager dan zondag maar ik ging lekker. Vanavond toch ook maar weer gaan spinnen en je raadt het al: mijn benen zijn moe. Jaaaaaa ik weet het, het is te veel. Maar als ik mezelf een doel stel zoals de halve marathon op 21 maart dan ben ik bang dat het niet gaat lukken in een fatsoenlijke tijd en dan begin ik natuurlijk weer als een bezetene te trainen. Voel nu de binnenkant van mijn bovenbeen en als ik de trap op loop dan wil mijn linker knie nogal eens moeilijk doen. Morgen en vrijdag verplicht rust. Je hoort er nog van. Ben wel blij dat de afstand er in ieder geval weer in zit.

Op 21 maart de halve marathon in Sluis (Zwinstedenloop) ga ik samen met Aschwin lopen. Aschwin wordt mijn haas zoals ze dat wel eens noemen. Omdat het maar kort voor de marathon van Rotterdam is wilde hij deze afstand niet meer in een wedstrijdvorm lopen. Maar als mijn haas is het natuurlijk een erg goede training. Ik vind het in ieder geval geweldig. Een persoonlijk coach, wat wil je nog meer? En dan nog in een outfit van ZorgSaam ziekenhuis. ZorgSaam promoot sporten erg en je krijgt dan ook volop de kans om met korting aan verschillende sportactiviteiten mee te doen in Zeeuws-Vlaanderen (natuurlijk).

parcours van de 21 km in Sluis
(klik erop voor vergroting)


1 opmerking:

  1. linda
    wat ben je goed bezig
    petje af doe het je niet na!!
    let wel goed op jezelf en neem
    voloende rust
    grt thea

    BeantwoordenVerwijderen