zaterdag 27 februari 2010

Omloop het Nieuwsblad 2010

ASCHWIN:

Niet vergeten op tv te kijken vandaag: de opener van het wielerseizoen 'Omloop het Nieuwsblad' te Gent. Wordt het weer zo'n vreemde finale zoals vorig jaar? Langeveld werd toen in de laatste kilometers ingehaald en vervolgens vonden er nog twee valpartijen plaats in de allerlaatste kilometer. De beresterke Hushovd won.
Hier nog eens de laatste minuten van die wedstrijd in 2009:



Gaat Lars Boom op zijn nieuw fietsje voor een verassing zorgen? Vanmiddag rond een uur of vijf zullen we het weten...

Laatste twitterbericht van Boom (om 10:30 uur deze ochtend): 'The bus is leaving to the start! Everybody have fun watching tv.'

Ik vraag me af wat ze dan aan het kijken zijn in die bus...

5 opmerkingen:

  1. Misschien vandaag weer eens een Nederlander op het hoogste treedje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent snel met reageren! Het bericht staat er net een paar minuten op.
    Maar het zal wel weer eens tijd worden voor een Nederlander op het hoogste schavot, vind ik ook. Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedoelde hij niet dat iedereen maar naar de Omloop op tv moest kijken?
    Zet je geld maar terug op een Noor, maar niet Thorreke deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke sport. Gisteren helaas niks gezien en vanmiddag kan ik ook al niet kijken. Van vorig jaar weet ik ook nog dat Rabo toen zelf achter Langeveld aan ging rijden, Nuyens en Flecha als ik me goed herinner.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .....en vandaag wint dan toch een Nederlander de helletocht in Vlaanderen:Kuurne-Brussel-Kuurne!
    Van mijn favoriete team is het Bobby Traksel die zijn wiel als eerste over de streep drukt.
    Klasse!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen