dinsdag 16 februari 2010

Schade zeer beperkt

ASCHWIN:

Zowel Linda als ook ikzelf hebben de 'schade' van carnaval zeer beperkt kunnen houden. Na een dag vol gezelligheid waren we beiden fit genoeg voor een lange duurloop vandaag.
Linda kwam tot een afstand van 17 km en ikzelf tot 24 km. Beiden op de loopband (ja, de rook kwam er nadien bijna vanaf!).

Ik was vanochtend eens op zoek gegaan naar mijn oude cassettebandjes. Deze prehistorische geluidsdragers zaten ergens ver weg gestopt achterin een kast. Maar wat een plezier om al die oude lievelingsnummers uit de jaren '80 en '90 weer voorbij te horen komen tijdens het lopen!
Eén van mijn favoriete bands van toen kwam ook nog voorbij tijdens mijn loop van 2 uur: The Pogues. Misschien was het wel een jaar of 15 geleden dat ik dit cassettebandje nog voor het laatst had beluisterd. Daarom hier nog maar eens een héééél oud videoclipje van die mannen (met het singeltje 'Streams of whiskey').
Leuk om zo tijdens het lopen een reis terug in de tijd te maken! Ook al was het naar een tijd dat er véél minder gesport werd, maar wel héél veel plezier werd gemaakt...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten