vrijdag 12 februari 2010

Spinning 2.0

ASCHWIN:

Een aantal jaren geleden heb ik een jaar lang elke week aan spinning gedaan bij sportcentrum Delta in Hulst. Aangestoken door Linda die al langer daar haar fietskilometers onder het genot van harde beats wekelijks zat weg te zweten. En ik moet zeggen dat het inderdaad een hele leuke, intensieve manier van fitness-training is. Alhoewel Linda nog steeds trouw haar spinninglessen volgt, ben ik op een gegeven moment toch afgehaakt. Mij ging het na een jaar toch wel een beetje vervelen én ik wilde toen weer meer gaan hardlopen.

Het sportmerk Puma is op het ogenblik hard in de weer om spinning naar een hoger level te trekken; zeg maar spinning 2.0. Ze hebben een outdoor spinningpodium laten ontwerpen, waarmee ze op de mooiste plekjes over de gehele wereld spinning kunnen promoten (en daarmee natuurlijk hun bijpassende strakke outfitjes...).
Hieronder zie je wat het resultaat is.







Mooie locaties, een professionele DJ aan de knoppen, een hele batterij aan instructeurs op het podium, high-tech design en verlichting... Tja, daar zou ik mijn spinning-pakje toch ook wel weer een keer voor aantrekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten