dinsdag 9 februari 2010

Sponsorkleding

ASCHWIN:

Linda schreef al een paar dagen geleden dat we gezamenlijk zullen meedoen aan de halve marathon in Sluis (Zwinstedenloop) in maart. Ook schreef ze al iets over het hardlooptenue waarin ze aan de start zal verschijnen: kleding van ZorgSaam. Vandaag blijkt dat ook ik geacht wordt in zo'n fris en fruitig rood-wit-blauw pakje rond te gaan lopen aldaar. Het is eens iets anders dan het stemmige zwart dat ik eigenlijk altijd draag bij wedstrijdjes...

Hieronder de gesponserde loopkleding.

damestenue


herentenue


1 opmerking:

  1. Ik zal je vast wel zien in Sluis,
    Ik ga er wel met een ander doel naar toe dan hazen, proberen een redelijke tijd te lopen.
    Ik heb trouwens dit keer een andere voorbeiding
    waarin veel wedstrijden zitten ( tempo-hardheid)
    27 feb 25 km scheldeloop
    21 maart Sluis
    27 maart 25 km van Hulst
    5 april 10 km in Echt ( limburg ) 2 weken voor de marathon.

    BeantwoordenVerwijderen